9.15.2014

Výzva - brušáky

Vrámci mojej snahy vyformovať a schudnúť, skúsim podstúpiť brušákovú výzvu. Hľadala som na internete a zo zverejnených sa mi celkom pozdáva práve tento plán. Viem, že vďaka brušákom sa nechudne a na to, aby bolo nejaké svaly, nie to tehličky na bruchu vidieť, budem musieť dať dole aj tuk. tak či onak, človek, ktorý má svaly, rýchlejšie spaľuje aj ten tuk. Oveľa rýchlešie.

Táto výzva sa mi zdá byť fajn, hlavne pre začiatočníkov. Nie žeby som nebola začiatočník, ale ja si ju asi trošičku obmením, keďže som zvykla robievať brušáky a 100 brušákov (správne prevedených, nie tie zľahčené švihom) viem dnes dať bez väčších problémov. Takže skracovačky (brušáky) začínam na stovke. Ostatné dva cviky tak ako je vo výzve :) Neznášam dvíhať nohy, to sa budem musieť prekonávať.




Pridá sa niekto?
Ak by mal niekto záujem a výzvu podstúpi tiež, budem rada, ak mi o tom napíšete dole do komentára. Ako ste sa cítili počas tých 24 dní, či ste zaznamenali zmenu, ak áno, či ste naplnili svoje očakávania.


Ja začínam od dnes. (15.9.2014)
Priebežne budem informovať, ako pokračujem a ako mi to ide. Možno nebudem prispievať každý deň, ale určite na konci zhodnotím, či to stálo za to.

28.9.2014
Akosi mi do toho vliezla chrípka a lenivosť, preto som moje plány presunula na 1.10.2014 :)

No comments:

Post a Comment